Yorum Köşesi: Lock, Stock and Two Smoking Barrels (1998)


Bu filmin adını uzun süredir çok duyuyordum. Niyeyse kötü diyene de hiç rastlamadım. 98 yapımı bu filmi 'Kült' mertebesine ulaştıranların sayısı çoktu. Gecenin bir yarısı arkadaşla, eğlenceli ve hareketli bir film ararken aklıma geldi ve izleyelim dedik.

Açıkçası izlemez olaydık. Hayatımda bu kadar sıkıcı ve boş bir film izlemedim. Zaten İngiliz yapımlarından özellikle uzak dururdum. Biraz da aynı yönetmenden çıkan Snatch'e güvenerek bir istisna yapayım dedim ama yapmaz olaymışım. Snatch'in tırnağı bile olamayacak, çok çok sıkıcı bir film. Göze sokulur derecede fazla olan şarkıları ise anlamış değilim.

Aslında Snatch'i beğenmemiş olsam diyeceğim ki, bu türü sevmiyorum. Ama Snatch ile aynı yönetmenden aynı dönemde çıkmış bir film, bu kadar mı farklı ve iğrenç gelir. Şimdi tekrar araştırdım internette, 8 puandan aşağısını veren yok filme. Çok ilginç.

Kısacası hiç tavsiye etmeyeceğim bir film.

'Hayatımın filmi' diyenlerden biri bu yazıyı okuyorsa beri gelsin de bir anlatsın. :)

2 Yorum Yapıldı:

suna aygül dedi ki...
sevgi ile ilgili bir yorum

yüreğin ve duyguların birleştiği bir noktadır,sevgi... anlatılmaz ancak yaşanır.yaşamak için ise yürekli olmak gerekir.eğer kalıcı bir sevgi taşıyorsanız bu sizin içinizde biriktirdiğiniz derin fakat asilce duygularınızdır..
duygularınızı yitirmediğiniz sürece cesur bir kalp taşıyor ve sevmenin tadını doyasıya çıkartıyorsunuz demektir..gerçekten sevgi emek iste.emek olmayan bir yerde de asla gerçek sevgiler yaşanmaz...
suna aygül/istanbul

Unknown dedi ki...
Açıkçası ne demek istediğinizi anlayamadım. (?)

Yorum Kuralları:

- Yorumlarınız kişiliğinizi yansıtır.
- İsimsizlik vahşi doğaya özeldir. Yorum yaparken isminizi de bahşedin.
- Türkçe'de q, w ve x harfleri yoktur.
- Noktalama işareti olmayan yazının Arapça'dan farkı yoktur.
- Yorum kutusunun altındaki "E-posta yoluyla abone ol" seçeneği ile yorum takibi yapabilirsiniz.