Mimlenmişim...



SirEvo'nun bugünkü yazısında beni mimlediğini gördüm. Ne mimiymiş bu diyorsunuz tabii. 1 aylık bir blogcu olarak ben de öyle dedim. Raconu bilmiyoruz ama sanırım doğru anladım. Anladığım şekilde paylaşayım:


2009'a girerken gözlerinizi kapatıp neyin olmasını dilediniz, sonuç ne oldu?
Hiçbir şey dilemedim açıkçası. Hatta o kadar hissetmeden geçti ki, bırakın 10'dan geriye saymayı, yarım saat sonra fark ettim yeni yıla girdiğimizi. Büyüdükçe mi bilmiyorum, gittikçe saçma ve sönük görünmeye başlıyor bu anlamsız günler.

2009'da sizi en çok mutlu eden neydi?
İlk kez gerçek bir işte çalışmak, "hem okuyup hem çalışma" olayı, paramı kazanmam ve dilediğim gibi harcayabilmem, eve yorgun argın gelip, o yorgunlukla uyumak çok tatlıydı. İşleyen demir pas tutmaz hesabı. Şu an işlemiyorum ve pas tutuyorum gerçi ama olsun. :)

2009'da sizi en çok üzen neydi?
Alttan kalan dersim ve Dexter'ın finali. :( :(

2009 sizce ne renkti? Neden?
Kırmızı ve Mavi'ydi. Kırmızı'nın nedeni hareketli ve çabuk geçmesiydi. Mavi'nin nedeni diğer yıllarıma göre daha mutlu ve huzurlu olmasıydı.

2009'u tek bir cümleyle nasıl anlatırsınız?
"Benim" için önemli ve rahattı.

Yılbaşı hediyesi olarak ne almak isterdiniz?
Birkaç TB harddisk fena olmazdı. :)

Bu gece saat 12 olduğunda dileğiniz ne olacak?
Sonunda Allahın belası diplomamı almak.



Tabii ben kimi mimleyeceğim? Ben sınıftaki yeni çocuk olduğumdan blog dünyasında elimi tutan SirEvo'dan başka birini tanımıyorum ve pek takip ettiğim blog da yok. O yüzden mim'in bu ucu burada sönüyor. :)

0 Yorum Yapıldı:

Yorum Kuralları:

- Yorumlarınız kişiliğinizi yansıtır.
- İsimsizlik vahşi doğaya özeldir. Yorum yaparken isminizi de bahşedin.
- Türkçe'de q, w ve x harfleri yoktur.
- Noktalama işareti olmayan yazının Arapça'dan farkı yoktur.
- Yorum kutusunun altındaki "E-posta yoluyla abone ol" seçeneği ile yorum takibi yapabilirsiniz.