Oyunlar Hep Böyle Güzel Miydi?


Pek oyun oynamayan biri olarak yeni çıkan oyunları takip etmez, dolayısıyla bir bilgim olmadığı için kurmazdım. Ancak son zamanlarda izlediğim oyun fragmanları o kadar güzel ki. Yoksa çok şey mi kaçırdım diye soruyorum kendime. Call Of Duty MW2 'den sonra ilk kez bir oyunu dört gözle bekliyorum. Hatta iki diyelim :


Battlefield: Bad Company 2'nin karşı çıkılamayacak şekilde MW2'ye benzerliği var. Ama tabii ki MW2'nin yanından geçemez. Ama MW2'nin çok büyük eleştiri aldığı noktadan vurmayı planlıyor Battlefield, ve çok da iyi yapıyor. Battlefield'da dedicated serverlar olacak. MW2'nin aptal ve gıcık, verdiğiniz paraya lanet ettiren multiplayer sistemi yok. Sırf bu yüzden, fiyatı uygun olursa almayı planlıyorum.

Oyun 2 Mart'ta çıkıyor. Fragmanlar şöyle:

Oyun içi:




Multiplayer:





Diğer merakla beklediğim oyun ise Splinter Cell. Fragmanı yeni izledim ve ağzım açık kaldı. Çok güzel görünüyor. Fragman Co-Op videosu:

0 Yorum Yapıldı:

Yorum Kuralları:

- Yorumlarınız kişiliğinizi yansıtır.
- İsimsizlik vahşi doğaya özeldir. Yorum yaparken isminizi de bahşedin.
- Türkçe'de q, w ve x harfleri yoktur.
- Noktalama işareti olmayan yazının Arapça'dan farkı yoktur.
- Yorum kutusunun altındaki "E-posta yoluyla abone ol" seçeneği ile yorum takibi yapabilirsiniz.