Yorum Köşesi: The Imaginarium of Doctor Parnassus (2009)


Konusu şöyle.

Ben bu filmi neden sevmedim:
Konusu, fikri güzel olan, harika bir atmosferi ve çok güzel yaratılan dünyaları olan film, hikayeyi anlatma şeklinden, akıcılıktan uzak olmasından ve muhteşem kadrosuna rağmen oyunculukların kötülüğünden izlenebilirliğini kaybediyor.

Filmi neden sevmediğimi ve bitirmekte zorlandığımı düşünürken, acaba beklentim mi yüksekti diye sordum kendime. Açıkçası filmden beklentim çok da yüksek değildi. Ancak The Dark Knight'taki muhteşem Joker performansından sonra Heath Ledger'dan aynı güzellikte bir performans beklemiştim. Film kötüyse bile en azından oyuncular filmi taşır demiştim. Ama onu da bulamadım ne yazık ki.

Heath Ledger bildiğiniz gibi vefat etti. Bu filmi de bitiremedi aslında. Yarım kalan filmde Ledger'ın yerini Johnny Depp, Colin Farrell ve Jude Law doldurdular. Hatta filmden para da almadılar ve alacakları paylarını Heath Ledger'ın çocuklarına bıraktılar.
Varlıklarını hissettirememelerinin sebebini buna bağlıyorum. Projeye ve role baştan bağlı olmamaları.

Uzun lafın kısası, bugün bu filmi seçtiğime pişman oldum. Arşivimde tutacağım ama bir daha dokunmayacağım bir film. Daha filmi edinmediyseniz hiç uğraşmayın derim. :)

0 Yorum Yapıldı:

Yorum Kuralları:

- Yorumlarınız kişiliğinizi yansıtır.
- İsimsizlik vahşi doğaya özeldir. Yorum yaparken isminizi de bahşedin.
- Türkçe'de q, w ve x harfleri yoktur.
- Noktalama işareti olmayan yazının Arapça'dan farkı yoktur.
- Yorum kutusunun altındaki "E-posta yoluyla abone ol" seçeneği ile yorum takibi yapabilirsiniz.