Dizilerden Haberler


Biraz önce sevdiğim dizilerden Castle'ın yenileme haberi geldi. Hazır Castle'ı yazacakken diğerlerini de sıkıştırayım dedim. :)

Pazartesi günleri yayınlanan Castle, 3. sezon için 22 bölümlük onayı aldı. Klasik bir detektiflik hikayesi olmasına rağmen keyif veren bir dizi. Tavsiye ederim izlemediyseniz. Ayrıca herhangi bir bölümünden başlayabileceğiniz, ana konusu pek önemli olmayan, hatta ana konusu olmayan dizilerden. İzlemek isterseniz ortasından dalabilirsiniz yani. :) (En yüksek raytinglerini alan ve dizinin 3. sezonunu garantileyen son 2 bölüm hariç. En güzel bölümlerdi gerçekten.)

9. sezona en baştan başlamaması gereken Scrubs, iptal edildi. Zaten 9. sezona başlayınca, 8. sezonun sonunda tüm ekibin veda edip birbirlerini alkışlamaları ve üzülmeleri garip kaçmıştı.

Lost kadar sevdiğim tek dizi olan Fringe de yenilendi. 3. sezon için 22 bölüm sipariş edilmiş. Hayırlı olsun. Umarım batırmadan bayağı götürürler. Dizi yarın başlıyor bu arada. Tabii bizler Cuma günü izleyebileceğiz.

En son bir de öneri vereyim: Justified diye bir dizi başladı. Timothy Olyphant başrolünde. Die Hard 4'ün son filmindeki kötü adam kendisi. Böyle dizileri pek sevmememe rağmen deneme amaçlı indirdim. Oyunculuklarla ve çok hareketli olmamasına rağmen akıcılığıyla beni bağladı. Tavsiye ederim.
İlk bölümü bir arkadaş çevirmiş ama diğer bölümleri çevirmeyeceğini söylemiş. O yüzden ben el attım 2. bölüme. Yarısı bitti. Aynı güzellikte devam ederse ve beni sıkmazsa çıkacak bölümleri de çevirmeyi düşünüyorum.

Umarım iptal olmaz. :)

0 Yorum Yapıldı:

Yorum Kuralları:

- Yorumlarınız kişiliğinizi yansıtır.
- İsimsizlik vahşi doğaya özeldir. Yorum yaparken isminizi de bahşedin.
- Türkçe'de q, w ve x harfleri yoktur.
- Noktalama işareti olmayan yazının Arapça'dan farkı yoktur.
- Yorum kutusunun altındaki "E-posta yoluyla abone ol" seçeneği ile yorum takibi yapabilirsiniz.