Zoe Saldana'ya Yapılan Haksızlık


Zoe Saldana'nın Oscar'a aday gösterilmemesine bir tek ben mi kızdım acaba? Filmi izlerken o kadar dikkatimi çekmişti ve hayran olmuştum ki kadına. Filme tekrar giderken de tekrar Neytiri'yi göreceğim diye sevinçle gitmiştim. 'Avatar'ın Yapım Belgeseli' konusunda verdiğim 22 dakikalık videoyu da izleyince hayranlığım katlanmıştı. Öyle koşullarda bu kadar etkileyici bir performans sergilemek gerçekten çok etkileyici. Yani videoyu izlerken bir garip oluyorum. İzlemediyseniz kesinlikle izleyin.

Ama suç prodüktörün de söylediği gibi kendilerinde. Akademi üyelerine iyi anlatamadılar performans yakalama olayını. Animasyonun çok fark yarattığını düşünen üyeler de tabii aday olarak seçmediler. 
Bu kadının kesinlikle ödüllerle dönmesi gerekliydi. Bilmiyorum siz de etkilendiniz mi benim gibi.

Akademiye ilk küfürlerimi böylece basmış oldum. Haydi gidip hepsini taşlayalım. :)

0 Yorum Yapıldı:

Yorum Kuralları:

- Yorumlarınız kişiliğinizi yansıtır.
- İsimsizlik vahşi doğaya özeldir. Yorum yaparken isminizi de bahşedin.
- Türkçe'de q, w ve x harfleri yoktur.
- Noktalama işareti olmayan yazının Arapça'dan farkı yoktur.
- Yorum kutusunun altındaki "E-posta yoluyla abone ol" seçeneği ile yorum takibi yapabilirsiniz.