Sinemanın Son 10 Yılından Bir Kolaj Çalışması


Paul Proulx, son 10 yılın filmlerinden farklı şarkılarla güzel bir kolaj çalışması hazırlamış.
Özellikle 3.şarkı çok hoşuma gitti. Şarkının adını sanını bilen varsa beri gelsin.
 İyi seyirler.


7 Yorum Yapıldı:

SirEvo dedi ki...
İyi filmlerden spoilerlar vardır bunda, pas geçiyorum. :D

Unknown dedi ki...
Valla büyük ihtimalle filmlerin hemen hepsini izlemişsindir zaten. Benim tanımadığım ve izlemediğim 2-3 film oldu sadece. Zaten filmlerden gösterilen görüntüler çok kısa.

Spoiler sayılabilecek bir şeyler belki vardır ama benim gözüme çarpmadı hiç.

SirEvo dedi ki...
Benim izlemediğim 1-2 hatırı sayılır film vardır onların arasında. Sonra sana küfretmiyeyim :D

Unknown dedi ki...
:D

csyasoo dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Unknown dedi ki...
Tabii ya, Donnie Darko. Evvelde diyorum, bir yerde duymuştum ben bunu. Sağol csyasoo.
Bu arada şarkı youtube'da 19 milyon kez dinlenmiş. :)

xander dedi ki...
The Departed'i izlemeyenlerin videoyu izlemesi aşırı sakıncalı :)

Yorum Kuralları:

- Yorumlarınız kişiliğinizi yansıtır.
- İsimsizlik vahşi doğaya özeldir. Yorum yaparken isminizi de bahşedin.
- Türkçe'de q, w ve x harfleri yoktur.
- Noktalama işareti olmayan yazının Arapça'dan farkı yoktur.
- Yorum kutusunun altındaki "E-posta yoluyla abone ol" seçeneği ile yorum takibi yapabilirsiniz.