İlk gönderim

Bir şeyler çiziktireceğim, uzun ömürlü olmasını umduğum blogcuğuma hoşgeldiniz. :)

6 Yorum Yapıldı:

adem dedi ki...
yürü yürü

Unknown dedi ki...
yürü ne?
yapıcı olalım :P

SirEvo dedi ki...
Hayırlı olsun. :))

Unknown dedi ki...
sağ ol Evrim. boş oturmayalım dedik.

SirEvo dedi ki...
Aynen, iyi etmişsin. :)

Bloga insanlar hurra gelmiyor, rayına oturması için 4-5 ay gerekiyor haberin olsun. Yazılarını yazmayı bırakma hiç. Görüşmek üzere.

Dipnot: Yorum atma ekranında 2dir sorun yaşıyorum. Yazımı yazarken bir anda kayboluyor falan. Nedir bu olay?

Unknown dedi ki...
Ya şablona eklediğim bir eklenti yaptı onu ama anlamadım. Düzeltmeye uğraşıyorum. Şablon yedeklerimi de silmiştim. Sonradan gördüm bu sorunu.

Yorum Kuralları:

- Yorumlarınız kişiliğinizi yansıtır.
- İsimsizlik vahşi doğaya özeldir. Yorum yaparken isminizi de bahşedin.
- Türkçe'de q, w ve x harfleri yoktur.
- Noktalama işareti olmayan yazının Arapça'dan farkı yoktur.
- Yorum kutusunun altındaki "E-posta yoluyla abone ol" seçeneği ile yorum takibi yapabilirsiniz.