Yorum Köşesi: Leap Year (2010)


Fragmanını izlediğimde filmi izlememe gerek kalmayan bu filmi niye indirdim ve izledim? Hiçbir fikrim yok. Sanırım geçmişte Amy Adams'ı beğenmemdi. Bir de çerezlik bir film izleyesim vardı. Arada sırada tutuyor öyle.

Bu yüzden beklentilerim bayağı bir düşüktü. Ama bu kadar da kötü beklemiyordum. Yani bir film kötü olur, berbat olur ama bu kadar olur mu be!

Yönetmenin senaryo açısından döktüğü göz yaşlarını içimde hissettim. Gariban, son anda seyirciyi ters köşeye yatırayım demiş. Hem de iki kez demiş bunu. Ama olur mu?! Klişenin dibini vurmazsan olur mu?!

Abartmıyorum, son 5 dakika o kadar iğrençti ki, artık "komik iğrençlik" seviyesini geçmiş, insanı sinirlendiren bir seviyeye gelmişti. Şu an böyle aşağılamamın sebebi de bu zaten.

Son anda kafasına dank eder de, "gerçek" erkek öbürüymüş der de....

Bu kadar hızlı shift+delete yaptığım bir film olmamıştı.

Amy de yaşlanmış zaten. :(
Puffff!!!!

Fragman

0 Yorum Yapıldı:

Yorum Kuralları:

- Yorumlarınız kişiliğinizi yansıtır.
- İsimsizlik vahşi doğaya özeldir. Yorum yaparken isminizi de bahşedin.
- Türkçe'de q, w ve x harfleri yoktur.
- Noktalama işareti olmayan yazının Arapça'dan farkı yoktur.
- Yorum kutusunun altındaki "E-posta yoluyla abone ol" seçeneği ile yorum takibi yapabilirsiniz.