Hanna (2011)


Kısa kariyerinde pek de yanlış seçimler yapmayan ve doğru yolda ilerliyor gibi gözüken Saoirse Ronan, durgun filmlerden sonra aksiyon-macera türüne atılmış. Ama değişiklik sadece Ronan için geçerli değil. Ronan'ı Atonement'ta yöneten Joe Wright da kızda bir gelecek görmüş olacak ki, bu yeni filmde başrolü vermiş. The Lovely Bones'dan sonra merakla bekliyorum açıkçası.

Filmdeki diğer dikkat çeken isimler Eric Bana ve Cate Blanchett. Blanchett'i çok beğeniyor olsam da role hiç oturmadığını fragmandan bile görebiliyoruz. Bana'nın Avustralya aksanı da aynı derece itici.

Kısaca posterle artan heyecanım fragmanla ortalara bir yere sıkıştı. Umarım kurgudan ve aksiyon kotarırlar diyorum.

Konusu ise kısaca şöyle;
İsveç'in yabanlarında kızını mükemmel bir suikastçi olarak yetiştiren eski CIA ajanı(Eric Bana), kızı bir görev amacıyla dünyaya salar. Hedefine doğru ilerlerken, CIA yöneticimizin(Cate Blanchett) peşine taktığı ajanları elimine ederek Avrupa'yı boydan boya kateter ve bu yolculuk sırasında Hanna, kendi varlığıyla ve amacıyla ilgili şaşırtıcı soru ve cevaplarla karşılaşır.

Fragmanın 720p versiyonunu buraya veya buraya sağ tıklayıp Farklı Kaydet diyerek indirebilir veya daha düşük kalitede aşağıdan izleyebilirsiniz.

0 Yorum Yapıldı:

Yorum Kuralları:

- Yorumlarınız kişiliğinizi yansıtır.
- İsimsizlik vahşi doğaya özeldir. Yorum yaparken isminizi de bahşedin.
- Türkçe'de q, w ve x harfleri yoktur.
- Noktalama işareti olmayan yazının Arapça'dan farkı yoktur.
- Yorum kutusunun altındaki "E-posta yoluyla abone ol" seçeneği ile yorum takibi yapabilirsiniz.